Lisa: Kus on kaasaegse seksuaalhariduse juured?
Perekond ja sellele rajanev kultuur on revolutsioonilistes protsessides alati rünnaku all.
Perekond annab edasi, kasvatab ja kaitseb inimelu. See omakorda tähendab, et inimesel on eesmärk, mis ulatub temast enesest kaugemale ning teda ei ole kerge ideoloogilistel eesmärkidel mõjutada. Kõige kindlam moodus, kuidas hävitada rahvaid, on rünnata nende lapsi. Sest kaotades oma lapsed kaotab inimene tuleviku – kaotab oma maa ning kodu kaitsmise mõtte. Seda printsiipi on totalitaarset võimu ihaldanud režiimid sageli rakendanud.
Friedrich Engelsi (1820–1895) buklett „Perekonna, eraomanduse ja riigi tekkimine“ (1884) väljendas ambitsiooni luua n-ö täielikult võrdsete ühiskond: ilma perekonna, eraomandi, riigi ja Jumalata. Engels püüdis teaduslikult demonstreerida, et perekond ei ole loomulik reaalsus, vaid meelevaldne struktuur, mille ajalugu on sünnitanud ning mis ajapikku hääbub. Väidetavalt sündis perekond alles koos klassiühiskonna ja eraomanduse tekkimisega. Perekonnas oli naine ohver ja mees ärakasutaja. Seega kätkesid juba esimesed sammud kommunismi ehitamise teel ideed „naise vabastamisest” teda rõhuvast abielust ja perekonnast.
Marxi ja Engelsi Kommunistliku partei Manifestis (1848) on hüüdlause „Perekonna hävitamine!“, mida autorid õigustavad püüdlusega kaotada ära ka „laste kurnamine vanemate poolt“:
„Aga, ütlete teie, asendades koduse kasvatuse ühiskondliku kasvatusega kaotame me inimeste kõige õrnemad vahekorrad … Kommunistid ei leiuta ühiskonna mõju kasvatusele; nad muudavad ainult kasvatuse iseloomu, nad kisuvad kasvatuse valitseva klassi mõju alt välja.”
Niipea kui bolševikud 1917. aastal võimu haarasid, asuti kummutama traditsioonilist, loomuseadusel rajanevat ühiskonnakorraldust ning seda kandvat perekonnakultuuri. Hariduse riigistamine oli selle programmi oluline osa, millega tehti jõuliselt algust 1920ndatel. See käis käsikäes naiste suunamisega tööle väljaspool kodu, mida omakorda soodustasid seadustatud abielulahutus (1917–18) ja abort (1920).
Lapsed jäid seega olulises osas riigi kasvatada. 1920. aastal kirjutas Aleksandra Kollontai, nõukogude riikliku hoolduse rahvakomissar, ajakirjas Kommunistka: „Kommunistlik ühiskond võtab enda kanda kõik kohustused seoses lapse kasvatamisega.“ Radikaalne seksuaalharidus jõudis tegelikult esmakordselt koolidesse juba 1919. aastal Ungaris Béla Kuni bolševistliku revolutsiooni tulemusel.
Venemaa ja Saksamaa koostöös tehti ettevalmistusi poliitilise revolutsiooni laienemiseks kultuurirevolutsiooniks, eeskätt seksuaalrevolutsiooniks. Marxi-Engelsi Instituut Moskvas oli seotud dr Magnus Hirschfeldi (1868–1935) Seksuoloogia Instituudiga (Institut für Sexualwissenschaft) Saksamaal, mille eesmärgiks oli homoseksuaalsuse normaliseerimine. Dr Hirschfeldi eestvedamisel toimus tihe seksuaalrevolutsiooni ette valmistav koostöö – seksuaalsust nähti kui perekonna institutsiooni ja ühiskondlike struktuuride hävitustööriista.
Kui marksism ründas perekonnainstitutsiooni filosoofilisi aluseid, siis Sigmund Freudi (1856-1939) ja tema järgijate ideed ründasid selle moraalseid aluseid. Freud vastandas kristlikule moraalile, mis rajanes ohvrimeelsusel ja ligimesearmastusel, hedonistliku moraali, mis rajanes naudingul. Tema psühhoanalüütilise teooria tuumaks oli, et inimene tuleks vabastada teda rõhuvatest moraaliseadustest, mis takistavad tal anda vaba voli oma ihadele ja seksuaalsele tungile.
aastal kutsusid nõukogude poliitilised liidrid Freudi õpilase Wilhelm Reichi (1897–1957) Moskvasse loenguid andma, mille tulemusena sündis marksismi ja freudismi ühendav baastekst. Reichi jaoks oli põhiline perekonna „tühistamine“ ning liikumine nö seks-negatiivsest seks-positiivseks ühiskonnaks. Reichi töö on ka 1968. aastal toimunud üliõpilaste ülestõusu aluseks, mille eesmärgiks ei olnud revolutsioon poliitilise võimu vastu, vaid revolutsioon, mis kukutaks ühiskonnas valitsevad moraalinormid.
Reich oli ühtlasi Vera Schmidti töö imetleja. Vera Schmidt pidas Moskvas lastekodu Detski Dom, kus pisikestele lastele õpetati eneserahuldamist ja seksuaalset erutust. Reich tunnustas seda tööd, ning leidis sellest kinnitust „imikute seksuaalsuse“ kohta. Idee, et lapsed on seksuaalsed olendid alates sünnist, on kujundanud seksuaalkasvatuse programme, mis on paljudes lääneriikides tänapäeval kasutusel ning mida propageerivad ÜRO agentuurid ja teised rahvusvahelised organisatsioonid.
Nagu igas revolutsioonis, nii ka bolševistlikus revolutsioonis kasvasid sisemised pinged. Stalin oli eeskätt huvitatud võimust, mille praktikas tagas terroristlik režiim ja mitte seksuaalrevolutsioon. Lev Trotski jällegi oli Vera Schmidti ja Wilhelm Reichi toetaja ning süüdistas Stalinit revolutsiooni reetmises. Trotski jäi alla, mis tähistas seksuaalrevolutsiooniliste ideede viljelemise lõppu Venemaal.
Mitmed seksuaalrevolutsiooni ideoloogid põgenesid Stalini eest Frankfurti. Nn Frankfurdi koolkond koondas marksistlikke sotsiaalteadlasi, kes oma mõttekodade tööd jätkasid. Selle sulges omakorda Hitler ning edasi emigreerusid paljud nendest intellektuaalidest USAsse, kus nad hõivasid juhtivad õppejõukohad tuntud ülikoolides – Harvard, Columbia, Princeton, Berkeley jt, mis omakorda kujunesid nende ideelisteks keskusteks. Nendest ülikoolidest on tulnud ka paljud tänased poliitilised liidrid, mis võib aidata seletada seda, miks tänapäeval näivad marksistliku seksuaalrevolutsiooni jõulised rünnakud tulevat hoopis lääne poolt.
Radikaalne seksuaalkasvatus jõudis USA koolidesse 1960ndatel dr Alfred Kinsey tegevuse mõjul ning Rockefelleri fondi heldel toetusel. Kinsey oli zooloog, kes püüdis tõestada, et homoseksuaalsus on inimeste seas palju enam levinud, kui arvatakse (tema hinnangul oli 10% üldpopulatsioonist homoseksuaalne) ning seega peaks seda pidama normaalseks. Oma „uuringutes“ lähtus Kinsey eeldusest, et lapsed kogevad seksuaalset naudingut alates sünnist. Kurikuulsatesse eksperimentidesse imikutega kaasas Kinsey pedofiile, jäädvustades detailselt laste reaktsioone, kui neid seksuaalselt väärkoheldi ja piinati. „Uuringute“ tulemused avaldati 1952. aastal ilmunud kogumikus, nn Kinsey Reports. Kuigi on tõestatud, et Kinsey manipuleeris andmetega ning tema tegevus oli kriminaalne, on idee, mida ta tõestada püüdis – nimelt, et lapsed on seksuaalsed olendid alates sünnist – siiski aluseks praegu kasutusel olevatele seksuaalkasvatuse programmidele, mida jõudsalt propageerib ka tema poolt asutatud Kinsey Instituut. Alfred Kinsey ise oli kommunist ning Harry Hay sõber. Harry Hay oli maailma esimese „gei õiguste“ organisatsiooni – Mattachine Society – asutaja, mille liikmed kuulusid Nõukogude Liidu poolt juhitud USA Kommunistlikusse parteisse.
Poliitilisele revolutsioonile eelistasid need marksistid kannatlikku kultuurirevolutsiooni, keskendudes perekonnale, haridusele, meediale, popkultuurile. Eesmärgina püsis traditsiooniliste ja perekesksete ühiskonnastruktuuride ümberkujundamine ning loomuseadusele rajanevate moraalinormide tühistamine. Strateegiliselt rünnati vanemate õiguseid olla oma laste esmased kasvatajad ja kaitsjad.
Kultuurimarksistliku indoktrineerimise seatud eesmärk koolides oli algusest peale hävitada laste loomulik süütus, nende häbelikkus ja puhtus ning ettevaatlikkus seksuaalsete praktikate nagu homoseksuaalsus suhtes. See toime on kahtlemata ka tänapäeval koolides õpetataval seksuaalkasvatusel.
Mõistagi ei olnud seksuaalkasvatus üksnes kommunistide tööriist perekonna ja kultuuri lõhkumiseks. Ka natsirežiim Saksamaal kasutas üldharidust oma pere- ja eluvaenulike ideede levitamiseks. 1937. aastal loeti Saksamaa katoliku kirikutes paavst Pius XI ringkirja Mit Brenneder Sorge (Suure kurbusega), mis oli kirjutatud just julgustuseks lapsevanematele jääma truuks Kiriku õpetusele ja seista vastu natside ebamoraalsele indoktrineerimisele koolides ja noorteorganisatsioonides. Ka täna resoneerub see tekst tõsiasjaga, et jõukad valitsused ja rahvusvahelised organisatsioonid kasutavad koolisüsteemi nn reproduktiivtervise ja LGBT–ideoloogilise teavitustöö tegemiseks, nagu 20. sajandi totalitaarsed režiimid seda enda huvidest lähtuvalt laste indoktrineerimiseks tegid.
Oluline on ka meenutada, et ÜRO inimõiguste deklaratsioon (1948) sündis just reaktsioonina õudustele, mida Teise maailmasõja ajal kogeti. Deklaratsioon kaitseb elu, aga ka vanemate õigusi ning sätestab artiklis 26, paragrahvis 3: „Vanematel on oma laste hariduse valikul eesõigus.” Selle fundamentaalse õiguse tagamist peeti eelnevate aastakümnete kogemust arvestades väga oluliseks. Mõisteti, et perekonna isa ei saa olla vaba kodanik vabal maal, kui ta ei valitse oma kodus ning riik püüab iga päev võita tema laste hinge ja südametunnistust.
Tänases ÜRO-s on alusdokumentide vaimsuse paraku asendanud just kultuurimarksistlik visioon, mille kohaselt inimese seksuaalsust puudutav kasvatus perekonnas tuleb asendada kasvatusega riigi poolt. Näiteks ÜRO konventsioon naiste diskrimineerimise kõigi vormide likvideerimise kohta kutsub liikmesriike üles „tagama tüdrukutele ja teismelistele nii õiguse saada seksuaalharidust kui ka rasestumisvastaste vahendite ja abordi kättesaadavuse ilma vanemate nõusoleku või sellest teadmiseta“. Viimased 20–30 aastat on ÜRO elu- ja perevaenulik poliitika osavalt maskeerunud populaarsete keskkonnateemade taha. Näiteks Säästva Arengu Eesmärgid, mis määravad liikmesriikide ühised eesmärgid aastaks 2030, sätestavad punktis nr 3 (Tervis ja heaolu): „Tagada 2030. aastaks seksuaal- ja reproduktiivtervise teenuste, sealhulgas pereplaneerimis-, teavitus- ja haridusteenuste üldine kättesaadavus ning reproduktiivtervise lisamine riiklikesse tegevuskavadesse.“
Kokkuvõtteks võib öelda, et seksuaalrevolutsioon ja liikumine nn seksuaalõiguste eest on viinud elu-, pere- ja vanemate vastase seksuaalkasvatuseni lasteaedades ja koolides. Riiklik seksuaalkasvatus annab võimaluse propageerida laste ja noorte seas rasestumisvastaseid vahendeid, aborti, sooideoloogiat, homoseksuaalsust jms. Nii võib seksuaalkasvatus kujuneda rängaks laste kuritarvitamiseks. Lapsed allutatakse perekonda hävitavale revolutsioonile, väites et see on nende enda huvides. Koolides ei ole mingit põhjust tegeleda seksuaalkasvatusega, sest see ei ole riigivõimu funktsioon. Küll aga peaks seisma selle eest, et nii perekondades kui ka koolides ja lasteaedades antaks edasi väärtusi ja kasvatataks voorusi, mis on terve, truu ja harmoonilise abielu ja perekonna aluseks.